اکتبر 8
بازدید : 1098
عکس : محمود حسینی - تسنیم
نظرات : بدون دیدگاه
تأثیر لوازم التحریر بر یادگیری

کیفیت مطلوب بسیاری از نوشت افزارها همواره تاثیر مثبتی بر روند یادگیری و مصرف دارند، در حالی که برخی از کالاهای تولید شده در داخل کشور از کیفیت و جذابیت‌های لازم برخوردار نیستند. کیفیت و درخشندگی و تنوع رنگ بندی مطلوب در نوشت افزارهای مختلف همواره نظر و توجه کودکان را به خود جلب می […]

کیفیت مطلوب بسیاری از نوشت افزارها همواره تاثیر مثبتی بر روند یادگیری و مصرف دارند، در حالی که برخی از کالاهای تولید شده در داخل کشور از کیفیت و جذابیت‌های لازم برخوردار نیستند. کیفیت و درخشندگی و تنوع رنگ بندی مطلوب در نوشت افزارهای مختلف همواره نظر و توجه کودکان را به خود جلب می کند.

 

کیفیت مطلوب بسیاری از نوشت افزارها همواره تاثیر مثبتی را بر روند یادگیری و مصرف دارند، در حالی که برخی از کالاهای تولید شده در داخل کشور از کیفیت و جذابیت‌های لازم برخوردار نیستند. خانواده های ایرانی برای خرید کالای ایرانی تربیت و فرهنگ سازی نشده اند، فرهنگ همواره یک قانون نانوشته است، به طوری که در روندی تدریجی به بار می نشیند. متاسفانه امروزه موضوع تجمل گرایی از دوران کودکی در ذهن کودکان کشور نهادینه می شود، به طوری که این موضوع در دوران کودکی به فرهنگ تبدیل شده و تغییر آن در ایام بزرگسالی سخت و دشوار خواهد بود.

 

برای جلوگیری از رشد و ترویج تجمل گرایی باید به حمایت از تولید ملی روی بیاوریم. در بسیاری از مواقع کالاهای ایرانی در خارج از ایران ارزان تر از داخل کشور به فروش می رسند، تولیدکنندگان با کیفیت پایین نمی‌توانند انتظار فروش مطلوب از محصولات خود را داشته باشند. تولیدکنندگان ایرانی همواره باید به فکر افزایش کیفیت محصول خود باشند، افزایش کیفیت در تولید داخلی بدون شک با حمایت های دولتی امکان پذیر است.

 

شایسته است تا تولیدکنندگان ایرانی با بهره گیری از نظرات و علم کارشناسان مختلف کیفیت محصولات خود را از نظر ظاهری و کارکردی ارتقاء داده و محصولی را تولید کنند که در جلب نظر مشتری موفق باشد. امروزه بسیاری از تولیدکنندگان نوشت افزار داخلی برای صرفه جویی در هزینه های مختلف طرح ها و اشکالی را برای ظاهر نوشت افزار استفاده می کنند که فاقد ارزش ها و جذابیت‌های لازم برای مشتری است.

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما