سپتامبر 6
بازدید : 1260
نظرات : بدون دیدگاه
لباس غدیر

یکی از علاقه مندی های بچه ها پوشیدن لباس نو است. لباس نو به آن ها اعتماد به نفس می دهد. در اعیاد بزرگ همانند عید مبعث، عید غدیر، نیمه‌ی شعبان و … اگر می‌توانیم بهتر است که لباس و کفش کودکان و نوجوانانمان را نو کنیم.   مطمئناً ما در طول سال، نیاز به […]

یکی از علاقه مندی های بچه ها پوشیدن لباس نو است. لباس نو به آن ها اعتماد به نفس می دهد. در اعیاد بزرگ همانند عید مبعث، عید غدیر، نیمه‌ی شعبان و … اگر می‌توانیم بهتر است که لباس و کفش کودکان و نوجوانانمان را نو کنیم.

 

مطمئناً ما در طول سال، نیاز به خرید لباس یا کفش داریم، چه خوب است خرید برای خود یا خانواده را طوری تنظیم کنیم که با این اعیاد قرین شود. گاهی ما لباسی داریم که می‌خواهیم به تن کنیم، می‌توانیم اگر فاصله زیادی با عید ندارد، شب یا روز عید به تن کنیم. یا لباس نو فرزندان را در آن موقع به تنشان کنیم تا تفاوت این روز با روزهای دیگر را حس کنند.

 

لباس‌ها طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند که بر روان ما اثر شادی یا غم‌ می‌گذارند. لباس سفید، و یا با سایر رنگ های روشن را می‌توانیم در این مواقع به تن خود و کودکان‌مان کنیم. در این مواقع می‌توانیم لباسی به کسی هدیه دهیم. این هدیه دادن‌ها می‌تواند به مناسبت همان عید باشد تا هنگامی که به تن است، آن خاطره شاد تداعی شود.

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما