جولای 26
بازدید : 3049
نظرات : بدون دیدگاه
دختر عشق است

پیغمبر اکرم (ص) فرمود: هر کس دو دختر برای او زائیده شود به ایشان نیکویی کنند مادامی که با ایشان مصاحب است و ایشان با او مصاحب اند خداوند او را به بهشت داخل می کند.   در حدیث دیگری از پیامبر (ص) می خوانیم که فرمود: چه فرزندی خوبی است دختر! هم پر محبت […]

پیغمبر اکرم (ص) فرمود:
هر کس دو دختر برای او زائیده شود به ایشان نیکویی کنند مادامی که با ایشان مصاحب است و ایشان با او مصاحب اند خداوند او را به بهشت داخل می کند.

 

در حدیث دیگری از پیامبر (ص) می خوانیم که فرمود:
چه فرزندی خوبی است دختر! هم پر محبت است و هم کمک کار، هم مونس است و هم پاک و پاک کننده.

 

خانواده مرکز عشق و عواطف است، محبت ها، دوستی ها، صلحها، آشتی ها همه گاه از خانه منشأ می گیرند و در ایجاد این عاطفه و دوستی نقش اساسی دارند والدین هستند که می توانند کانون خانواده را مرکز پر از صفا و روشنائی کرده و یا به جهنمی سوزان مبدلش سازند. دل فرزندان دختر در گرو عشق و صمیمیت آن هاست.

 

یکی از نیازهای ضروری دختران وجود عاطفه در محیط خانواده می باشد. اگر نیاز عاطفی دختر رفع نشود، کمبود محبت پیدا می شود و با این کمبود عقده پیدا می کند، خدا نکند یک دختر خانمی عقده ای شود چرا که خیلی خطرناک است، اگر در جامعه ای باشد دست به هر گونه عملی می زند و اگر در جامعه نباشد آدم دل مرده ای بیش نیست.

 

والدین عزیز در نظر داشته باشید که اگر دختر کمبود عاطفه داشته باشد در خطر است پس مواظب باشید مهم تر از هر چیزی، نیاز عاطفی دختران است.

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما