جولای 17
بازدید : 893
نظرات : بدون دیدگاه
بهترین غذا

قرآن می فرماید: «وَ الْوالِداتُ یُرْضِعْنَ أَوْلادَهُنَّ حَوْلَیْنِ كامِلَیْنِ» (بقره/233) یعنی مادران فرزندان خود را 2 سال كامل شیر بدهند، امتیازات شیر مادر عبارتست از اینكه: 1- با محبت است. 2- طبیعی است. 3- كاملترین غذا است.   محبت خیلی مهم است. محبتی كه از طریق شیر مادر منتقل می شود به قدری است كه […]

قرآن می فرماید: «وَ الْوالِداتُ یُرْضِعْنَ أَوْلادَهُنَّ حَوْلَیْنِ كامِلَیْنِ» (بقره/233) یعنی مادران فرزندان خود را 2 سال كامل شیر بدهند، امتیازات شیر مادر عبارتست از اینكه:

1- با محبت است.
2- طبیعی است.
3- كاملترین غذا است.

 

محبت خیلی مهم است. محبتی كه از طریق شیر مادر منتقل می شود به قدری است كه هركس می خواهد بگوید: «من راضی هستم» می گوید: «از شیر مادر برایت حلال تر باشد. » بچه در رحم مادر فقط ضربان قلب مادر را می شنود و هنگام شیر خوردن هم همینطور و بوی بدن مادر را استشمام می كند و به مادر می نگرد و نگاه مادر و عشق مادر و همه احساسات توام با شیر خوردن هستند.

 

در اسلام حق خرجی با مرد است ولی حق حضانت با مادر است، یعنی طفل شیر خوار در صورت جدایی توسط مادر باید نگهداری شود. وقتی برای نوزادان صدای ضبط شده قلب مادر را پخش كردند متوجه شدند نوزادان آرامش می یابند.

 

دومین مزیت شیر مادر این است كه طبیعی است. در طبیعت تمام پستانداران از طریق پستان فرزندانشان را تغذیه می كنند.

 

و شیر مادر برای هر نژادی بهترین غذاست و تشریفات ندارد. مثل نماز خواندن و حرف زدن با خدا. تازه است و تقلب در آن نمی شود و دست نخورده است و كاملاً فطری و طبیعی است. در كمتر از یک ساعت و چند دقیقه هضم می شود. این قدرت الهی است كه بچه مكیدن را بلد است ولی فوت كردن را بلد نیست.

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما