آوریل 3
برچسب ها :
بازدید : 706
نظرات : بدون دیدگاه
نقش بر سنگ

آموزش چیزی است که از زمانی که کودک متولد شده است شروع می شود و تا اخر عمر ادامه دارد. کودکانی که والدین آن ها تلاش‌هایشان را به جای استعداد های ذاتیشان مورد تشویق قرار می‌دهند، تلاش خود را بیشتر می کنند و پشتکار بالاتری دارند. همه شما دوست دارید بگویید، فرزند من باهوش است. […]

آموزش چیزی است که از زمانی که کودک متولد شده است شروع می شود و تا اخر عمر ادامه دارد. کودکانی که والدین آن ها تلاش‌هایشان را به جای استعداد های ذاتیشان مورد تشویق قرار می‌دهند، تلاش خود را بیشتر می کنند و پشتکار بالاتری دارند. همه شما دوست دارید بگویید، فرزند من باهوش است. اما خوب است گاهی هم به او بگویید: «تو واقعا خوب تلاش کرده ای».

 

بیشتر والدین عادت دارند در مورد هوش و ذکاوت درونی کودکان حرف می زنند و غیرمستقیم، تلاش های او را نادیده می گیرند.
اما اگر به کارهایی که انجام داده است، اشاره کنید، او لذت بیشتری از این کار خواهد برد. پس، حتی اگر اشتباهی نیز مرتکب شوند مدام خود را سرزنش نخواهند کرد. زیرا به سادگی #درک می کنند که برخی از تلاش ها نیز ممکن است نتیجه مثبت نداشته باشد.

 

بازی‌های نمایشی یکی از بهترین انواع بازی‌ها برای رشد فکری و هوشی کودکان است. وقتی با کودک انواع موقعیت‌ها را بازی می‌کنید، به طور غیرمستقیم به او مسائل بسیاری می‌آموزید. با کودک نمایش‌ هایی را بازی کنید که بتواند کنترل ‌های لحظه‌ای را بیاموزد. پرورش هوش احساسی در کودکان یکی از ضروری‌ترین موارد برای رشد درک و مهارت‌ های اجتماعی در کودکان است. والدین باید به روش‌های مختلف هوش احساسی فرزندان خود را توسعه دهند.

 

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما