مارس 7
بازدید : 720
نظرات : بدون دیدگاه
تیراندازی

امروزه با انجام پژوهش های علمی و عملی در ورزش تیراندازی واثرات مثبت آن بر سلامت جسم و روان اهمیت والای این رشته ورزشی را نسبت به سایر رشته ها کاملا ثابت کرده٬ یک فرد با پرداختن به ورزش تیراندازی و با انجام حتی یک شلیک تیر بسیاری از فشار های روانی خود را می […]

امروزه با انجام پژوهش های علمی و عملی در ورزش تیراندازی واثرات مثبت آن بر سلامت جسم و روان اهمیت والای این رشته ورزشی را نسبت به سایر رشته ها کاملا ثابت کرده٬ یک فرد با پرداختن به ورزش تیراندازی و با انجام حتی یک شلیک تیر بسیاری از فشار های روانی خود را می تواند تخلیه نماید. بدین خاطر گسترش ورزش تیراندازی می تواند بسیاری از فشار ها ی روحی و روانی انسان ها را تخلیه و به آن ها آرامش دهد.

 

با توجه به آموزش اصول و قواعد علمی و عملی ورزش تیراندازی در مدارس و باشگاه های ورزشی در روند برنامه های آموزش دفاعی، آحاد جامعه و دانش آموزان این آموزش ها میتوانند با یک جلسه آشنایی با سلاحه های نظامی در قالب یک تیرانداز ماهر بعنوان یک سرباز کار کشته در دفاع از نظام اسلامی و سرزمین خود مفید واقع شوند. امروزه در تمامی کشورهای پیشرفته درجهان ورزش تیراندازی پیش نیاز آموزش های نظامی در مراکز نظامی و انتظامی است.

 

 

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما