فوریه 7
بازدید : 602
نظرات : بدون دیدگاه
دوباره یک کودک شوید

آرام بمانید، فریاد نکشید و خونسرد باشید. وقتی با کودکی بی ادب و کله شق یا اتاق خوابی کاملا به هم ریخته مواجه می شوید ابتدا ممکن است احساس بدی داشته باشید اما به عنوان یک بزرگ تر و الگوی دائمی وظیفه شما این است که خویشتن دار باشید. نتایج آرام ماندن مضاعف است، اول […]

آرام بمانید، فریاد نکشید و خونسرد باشید. وقتی با کودکی بی ادب و کله شق یا اتاق خوابی کاملا به هم ریخته مواجه می شوید ابتدا ممکن است احساس بدی داشته باشید اما به عنوان یک بزرگ تر و الگوی دائمی وظیفه شما این است که خویشتن دار باشید.

نتایج آرام ماندن مضاعف است، اول اینکه می توانید اوضاع را بسیار موثر تر کنترل کنید، دوم اینکه با یاد دادن خویشتن داری که مهارت مهم زندگی برای هر بزرگسالی است نمونه خوبی به کودکان تان ارائه می دهید. شما می توانید کنترل اوضاع را با فکر کردن به وضعیت، به عنوان مشکل کودک در دست بگیرید، زیرا او هنوز به اندازه کافی بالغ نشده است تا مسئولانه رفتار کند. فکر کردن به اوضاع به این شیوه رویکرد شما را به جای خشم و عصبانیت، به تصحیح و یادگیری تغییر می دهد.

تربیت خلاق و منضبط به این معنی است که آرام باشید و به راه های جدید ارتباط با فرزندان تان فکر کنید. شاید بهتر است برچسب های پاداش خودتان را درست کنید، به هم ریختگی را با هم مرتب کنید، نقاشی بکشید، طراحی یا آشپزی کنید، می توانید دوباره یک کودک شوید.

نویسنده این مطلب :

خانم خوش بیانی

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما