
اوج یادگیری زبان دوم از ۴ ساله دوم سن کودک است. زمانی که زبان اول برای کودک جاافتاده و تثبیت شده است.همچنین لازمهی یادگیری لهجه قرارگیری کودک در محیط آن لهجه است. تمام یادگیریها تقریباً از دورهی ۵ ماهگی بارداری مادر آغاز میگردد. جنین تمام اصوات و صحبتهایی را که والدین با او دارند را […]
اوج یادگیری زبان دوم از ۴ ساله دوم سن کودک است. زمانی که زبان اول برای کودک جاافتاده و تثبیت شده است.همچنین لازمهی یادگیری لهجه قرارگیری کودک در محیط آن لهجه است.
تمام یادگیریها تقریباً از دورهی ۵ ماهگی بارداری مادر آغاز میگردد. جنین تمام اصوات و صحبتهایی را که والدین با او دارند را متوجه میشود و بعد از تولد با صدای افرادی که در اطراف مادر بودند، آشنا بوده و عکسالعمل نشان میدهد.
کودک از سن ۵ تا ۷ سالگی باید و نباید را یاد میگیرد، گاهی اوقات مهدکودکهای دو زبانه به دلیل سختگیریها و به جا نبودن زمان یادگیری میتوانند به شدت آسیبرسان باشند. از جمله آسیبها مسائلی است که افراد در سن بلوغ و نوجوانی با آن مواجه میشوند.
یادگیری زبان دوم با توجه به تفاوتهای فردی در تمام افراد یکسان نیست. ژنتیک و محیط پرورش هر دو نقش بسزایی در این یادگیری دارند.