فوریه 21
برچسب ها :
بازدید : 752
نظرات : بدون دیدگاه
حلقه آواز

وسایل موردنیاز: یک توپ روش بازی: همگی دور هم دایره وار می نشینند. یکی از بچه ها توپی برمی دارد و شروع به خواندن یک شعر یا آواز معروف می کند. یک دفعه، او توپ را به سمت بازیکن دیگری می اندازد و بلافاصله آواز خواندن را متوقف می کند. هر بازیکنی که توپ را […]

وسایل موردنیاز: یک توپ
روش بازی: همگی دور هم دایره وار می نشینند. یکی از بچه ها توپی برمی دارد و شروع به خواندن یک شعر یا آواز معروف می کند. یک دفعه، او توپ را به سمت بازیکن دیگری می اندازد و بلافاصله آواز خواندن را متوقف می کند. هر بازیکنی که توپ را می گیرد، از جایی که آواز متوقف شده، آن را ادامه می دهد. اگر آن ها آواز را بلد نباشند، این را می گویند و بعد آواز دیگری را شروع می کنند. وقتی آواز تمام می شود، کسی که توپ در دستش است، شروع به خواندن آواز جدیدی می کند. هر چه توپ سریع تر انداخته شود، بازی جالب تر می شود.

پیشنهاد ۱: درصورتی که تعداد بچه ها زیاد باشد، برای ایجاد رقابت در این بازی، قوانین را عوض کند، و هر کس که توپ را می گیرد اگر ادامه آواز را بلد نباشد از بازی خارج می شود و باید از دایره بیرون برود. این بازی آنقدر تکرار می شود تا این که فقط یک بازیکن – برنده – باقی بماند. برای اطمینان از این که از آوازهای ناآشنا استفاده نشود، لیستی از آوازهای مجاز برای بازی را تهیه کنید تا بچه ها بتوانند از بین آن ها انتخاب کنند.
پیشنهاد ۲: این بازی با رد و بدل کردن توپ بین دو نفر هم می تواند انجام شود.

نویسنده این مطلب :

محی الدین

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما