می 5
بازدید : 3738
نظرات : بدون دیدگاه
بیان احساسات با نقاشی

هنر و نقاشی می‌تواند نقطه شروعی برای بیان حرف‌هایی باشد که در مورد افکار وی از دنیای درونش است. نقاشی، به رشد سریع مغزی و یادگیری هرچه بهتر کودکان منجر شود. کشیدن شکل و رنگ‌آمیزی به کودک شما این امکان را می‌دهد که احساسات خود را که قادر به بیانشان نیست‌ یا موارد دیگری که […]

هنر و نقاشی می‌تواند نقطه شروعی برای بیان حرف‌هایی باشد که در مورد افکار وی از دنیای درونش است. نقاشی، به رشد سریع مغزی و یادگیری هرچه بهتر کودکان منجر شود. کشیدن شکل و رنگ‌آمیزی به کودک شما این امکان را می‌دهد که احساسات خود را که قادر به بیانشان نیست‌ یا موارد دیگری که به طور شفاهی نمی‌تواند در موردشان صحبت کند را آشکار سازد. بیان حالات درونی او از طریق هنر می‌تواند به شما درکی واضح از تلاطم‌های وی بدهد که این راه به شما کمک می‌کند وی را راهنمایی کنید.

 

آشنایی با تکنیک گواش یعنی آشنایی با تکنیکی که خلاقیت و هیجان را به نقاشی وارد می کند و این خلاقیت و هیجان مخصوصا برای کودکان بسیار مهم است. وقتی رنگ با یک تماس قلم مو کاغذ را می پوشاند و با ترکیب آن ها رنگ دیگری متولد می شود، شور و اشتیاق کودکان از این مکاشفه و عمل دیدنیست و آن ها با اعتماد به نفس و انگیزه بیشتر کار را دنبال می کنند  و به نتیجه می رسانند و روحیه پشتکار و توانایی در آن ها رشد می کند.

 

استفاده از تکنیک گواش به کودکان این امکان را می دهد تا احساسات فردیشان را بدون توجه به روش غلط و درست بیان کنند و آنها را به صورت گام به گام با مهارت ها و مفاهیم مرتبط با نیازها و علائق شان آشنا می سازد.

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما