به دو روش غریزه جنسی کودک بیدار می شود

بیداری جنسی غریزه جنسی نباید زودتر از موعد در کودک بیدار شود. والدینِ غافل می‌توانند باعث بیداری جنسی در کودک شوند.

متأسفانه بعضی از والدین، برهنگی را با تمدن اشتباه می گیرند و فکر می کنند که هر چه برهنه تر باشند متمدن تر هستند. در حضور فرزندان پسر و دختر خود به صورت عریان و نیمه عریان حاضر می شوند. برخی از آن ها فکر می کنند با این کار، حساسیت جنسی فرزندان شان کم خواهد شد و چشم فرزندشان از دیدن صحنه ها پر خواهد شد.

 

در صورتی که ۳ تا ۴ سالگی، سن بیداری جنسی و تشکیل خاطرات در ذهن کودکان است و در ۵ تا ۷ سالگی، کودکان، وقتی با بدن برهنه والدین مواجه می شوند، کنجکاو می شوند که بدن آن ها چه ویژگی هایی دارد و همین ممکن است خطرآفرین و نگران کننده باشد.

 

بیداری جنسی غریزه جنسی نباید زودتر از موعد در کودک بیدار شود، متاسفانه غریزه جنسی در برخی خانواده‌ها به دو روش در کودک بیدار می‌شود که یکی به روش کشف و دیگری به روش یادگیری است. شیوه‌ها بیدار شدن غریزه جنسی در کودکان بدین شکل است که کشف به وسیله یک اتفاق ناخودآگاه و به دلیل سهل‌ انگاری بزرگسالان اتفاق می‌افتد.

 

برای مثال دستکاری ناحیه جنسی کودک یا لمس‌های مکرر در شستشوی بیش از حد مادران وسواسی، استفاده از لباس‌های تنگ و چسبان، بدخوابیدن‌ها و بی‌توجهی در زمان استحمام است که باید این موضوع توسط والد همجنس انجام شود و والدین این کار را با لباس انجام دهند که این موارد باعث کشف غریزه جنسی توسط کودک می‌شود.

 

در توضیح روش دوم بیداری غریزه جنسی باید گفت، بیداری غریزه جنسی از طریق یادگیری است در این موضوع نیز باید والدین رعایت کنند که کودکان در معرض افراد منحرف در پارک‌ها، مدارس، کوچه‌ها یا در سرویس مدارس و فضاهایی چون باشگاه‌ها، استخرها قرار نگیرند و به تمام مکان‌هایی که کودک با دیگر افراد در تماس است، توجه کنند تا مورد آموزش نادرست افراد منحرف یا سوء استفاده توسط آنان قرار نگیرد.

 

سهل‌انگاری های والدین که معمولا به صورت غیرعمدی است. والدینِ غافل می‌توانند باعث بیداری جنسی در کودک شوند، والدینی که در بحث پوشش خود و روابط جنسی خود مراقبت کافی را ندارند باید از ورود کودکان به اتاق خواب والدین یا شوخی‌های بی‌مورد در حضور کودک پرهیز کنند، هم‌چنین باید به کودکان اجازه گرفتن قبل از ورود به اتاق پدر و مادر را آموزش داد تا در هنگام خواب و بیدار شدن صبح و تعویض لباس حتما باید اجازه بگیرند، هم‌چنین والدین باید به طرز پوشش و آرایش خود در حضور کودک و صحبت‌های رد و بدل شده توجه بسیاری داشته باشند.

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما