ژانویه 6
بازدید : 1267
نظرات : بدون دیدگاه
نگاه کودک به دنیا

خانه ای که پر از اشیا جالب توجه می باشد، کنجکاوی کودک، رشد زبان و توانایی های هوشی او را تحریک خواهد کرد. همچنین می تواند کودک را سرگرم و فعال نگاه داشته و احتمال بدرفتاری او را کاهش دهد. کودکان به نظارت مناسب نیاز دارند، نظارت مناسب بدین معنی است که بدانید کودک کجاست […]

خانه ای که پر از اشیا جالب توجه می باشد، کنجکاوی کودک، رشد زبان و توانایی های هوشی او را تحریک خواهد کرد. همچنین می تواند کودک را سرگرم و فعال نگاه داشته و احتمال بدرفتاری او را کاهش دهد. کودکان به نظارت مناسب نیاز دارند، نظارت مناسب بدین معنی است که بدانید کودک کجاست و چه کاری انجام می دهد.

 

با استفاده از هنر و تشویق کودکان به انتخاب هنر مورد علاقه خود، آن ها را به درک عمیق نسبت به پیرامون راهنمایی کنید. بازی خلاقانه، محیط مناسب همواره سعی کنید با استفاده از بازی های خلاقانه در محیطی که متناسب با آن بازی ها است، در ارتقای تفکر خلاق کودک بکوشید.

 

نقاشی در این دوران ترسیمی است از چیزهایی که برایش مهم‌اند؛ در واقع بچه‌ها از طریق نقاشی می‌توانند آنچه را که در ضمیر ناخودآگاهشان دارند و احتمالا باعث ناراحتی‌ها، نگرانی‌ها، ترس‌ها و اضطراب آنان می‌شود، بیان کنند و با این روش بیرون بریزند. جزییات در نقاشی نشانه هوش است و کودکانی که جزییات را بهتر می‌کشند، معمولاً باهوش ترند. نقاشی هر کودک بیان گر احساسات درونی اوست.

 

 

 

 

 

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما