نوامبر 8
بازدید : 3016
نظرات : بدون دیدگاه
فرزند ناخواسته

در روایت داریم که بچّه‌ های خوب میوه‌ ی دل پدر و مادر هستند؛ لذا والدین باید با این نگاه به فرزندانشان بنگرند. این لفظ صحیح نیست که پدر و مادرها گاهی اوقات بیان می‌کنند که فرزند ما ناخواسته به دنیا آمده است. همین که این کودک به ما تعلّق گرفته است، یعنی همان هدیه‌ی […]

در روایت داریم که بچّه‌ های خوب میوه‌ ی دل پدر و مادر هستند؛ لذا والدین باید با این نگاه به فرزندانشان بنگرند. این لفظ صحیح نیست که پدر و مادرها گاهی اوقات بیان می‌کنند که فرزند ما ناخواسته به دنیا آمده است. همین که این کودک به ما تعلّق گرفته است، یعنی همان هدیه‌ی خدا که در زندگی باعث برکت می‌شود.

 

به پدر و مادر ها توصیه می شود که در فضاهای عمومی و در حضور فرزندان از این لفظ بپرهیزند؛ چرا که ممکن است این لفظ به تدریج آسیب هایی را ایجاد کند و در آینده‌ی فرزندشان تاثیرات نامطلوبی داشته باشد.

 

کودکی که در شکم شما است هدیه‌ای الهی است که نصیب هر کسی نمی‌شود. سعی کنید با تلقین مثبت حال خود و فرزندتان را بهتر کنید. مادران طی ماه‌های مختلف بارداری حس متفاوتی دارند. امتناع از پذیرش کودک در ماه‌های اول بیشتر دیده می‌شود و همین که صدای قلب جنین شنیده شود حس مادر و پدر فرق می‌کند. هیچ‌چیز جای رابطه عاطفی که شما با جنینی که در شکم شما زندگی می‌کند می‌توانید برقرار کنید را نمی‌گیرد.

 

از وسوسه‌های منفی افراد که‌ به بهانه خیرخواهی مطرح می‌شود بپرهیزید. توصیه‌های مبنی بر از بین بردن جنین می‌تواند زندگی زناشویی و حتی جان شما را به خطر بیندازد.

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما